Post by coorfindphomari on Feb 28, 2022 12:55:04 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Bad Piggies ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Bad Piggies IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ möjliggör fusk ▞▞▞
▞▞▞ Bad Piggies 2022 version ▞▞▞
Dåliga duvor
Ok men satt fast i skreen och kan inte bli av med den och det här är ingen gammal telefon
Som bh
Jättebra coolt aswome= bästa spelet någonsin
Kanonbra
Gillade du Bad Piggies som nyligen släpptes som mobilspel till iOS och Android ? Då finns det en uppdatering till dig!
Flip Diving Spordimängud cygg
Bad Piggies HD Rompicapi aqi
Ett intressant och kul spel men blir lite långtråkigt och svårt efter ett tag. Om du inte förstår mig så laddaner spelet. Förutom det så är det ett grymt spel ,Jag rekommenderar det ; )
Annonserna är för mycket. De dyker bokstavligen upp efter varje nivå och är längre än nivån. Tråkigt eftersom jag verkligen gillade spelet. Jaja.
Jag hittade ett fel i sandlådan El porkado där du använder 2 gripkrokar, 3 metalllådor, 1 gris, 2 av valfri motor och 1 vedlåda. När jag kom till marken och grabbade mig i något glappade det bara i bakgrunden och när jag tryckte på en knapp fick det mig att få varje stjärna. Fixa denna bugg så att ingen utnyttjar den.10/10 2012 spel
LV 17 ÄR OMÖJLIGT JAG SKULLE GÄLLA 5 STJÄRNOR OM DU GÖR DET MÖJLIGT
Tråkit
Fantastisk!!! riktigt roligt spel, du kan vara väldigt kreativ i sandlådan eller spela normala nivåer för några roliga fysik-"pussel" och cake race är ett väldigt roligt minispel som du kan spela när du är trött på de andra två lägena. briljant spel, det finns inget dåligt med det.
Bara fullt med reklam som man måste se för att fortsätta i spelet.
Bad Piggies પઝલ chn
Det är ett UNDERBART spel men... Mitt spel kraschar mycket men jag vet inte varför 😬.
Tjhhtgjhb
det kommer inte att laddas ner!!!!!!!!😟
Jag är ett riktigt bra spel för att visa dina kreativa färdigheter!! Din kreativitet kan sättas på prov av alla dessa underbara nivåer i detta spel! Det enda problemet jag har i det här spelet är några fel i mitten av spelen
Och Rovio kommer att sätta oss i deras skor med Bad Piggies. ... Versionen av Bad Piggies till android, iOS och Mac släpps den 27 september,
Bra spel! Helt fantastisk grafik och olika nivåer, jag har spelat och laddat ner det här spelet flera gånger, det är så roligt, jag rekommenderar att du skaffar det!
Det är det enda gamla spelet jag kan spela för nu...
Bad Piggies Hjernetrim bfz
I spelet finns nu 15 nya banor där grisarna från Bad Pigg... ... iOS/Android Bad Piggies anfaller i Angry Birds
Ta bort annonsen som dyker upp i början av spelet. Det går inte att stänga på Chromebook och kan inte spela det med wifi på.
Tråkig inte dålig grafik ect ser bra ut bara inte min grej föredrar vanliga angry birds är allt jag tror
Tommy Adriansson on Twitter: "Bad Piggies av Rovio ...
Riktigt roligt spel! Det ger dig gratis tips och till och med hjälp när det behövs utan annonser. det gör verkligen min kreativitet starkare! Problemet är bara att det är ganska svårt på vissa nivåer
Jag har spelat sedan lanseringen på flera konton, jag är glad att kistorna är fixade nu.
Roligt spel
Det här spelet väcker några snygga minnen, och förutom det är det ganska roligt.
Bad Piggies HD თავსატეხი gjw
⁴⁴⁴4444444068
Jag gillar det här spelet... Men jag kommer att ge det fyra stjärnor eftersom det dyker upp annonser varje gång jag avslutar en nivå. Snälla fixa ditt spel
Spelet i sig är jättebra. Annonserna är hemska. Jag skulle gärna betala så att mina barn inte behövde ta itu med de ständiga annonserna. Piss stackars.
dåliga små grisar är så beroendeframkallande att leka och dess kreativa sätt att göra planen och vad de än ger dig att arbeta med som du skapar för att få det att fungera är en utmaning.
Spelet är trevligt men lagringsutrymmet det visar på skärmen som 65 mb men det är 400 mb mycket dåligt
Vissa av nivåerna är riktigt svåra. Men jag älskar spelet. Jag kan inte göra nya delar men jag vet inte varför
Den slår ut mig när den laddas till 11 när jag startar den... Läs för Samsung greatcall.
Det är bra men det finns en glitch när de animerade karaktärerna (som foreman pig in the cake race) flyttar sitt ansikte försvinner annat än att det är bra men fixa felet
Jag älskar det här spelet men det finns mycket eftersläpning 😠 snälla hjälp mig!😧😧😧😧😧😧
Jag får bara 2-1 stjärnor när jag gjorde det så bra att du har gjort det rovio
Tja
Jajajajajajjaajajajjajajajajajjajqjajaajajajau
Jag spelar det här när jag är uttråkad och behöver en förändring.
Bad Piggies App Review
Äger
Halvvägs genom spelet kraschar det
Det är roligt i början men man tröttnar lite efter ett tag.
Bra